Дистанційне навчання

 Пам'ятка безпечної поведінки під час літніх канікул 

                                             для учнів
    Ось і розпочинаються літні канікули. Як завжди, кожен з нас проведе їх по-різному. Подорожі,екскурсії, море, гори, походи, багато друзів - все це чекає на вас влітку. Бажаємо усім гарного відпочинку, яскравих вражень, незабутніх зустрічей, захоплюючих мандрівок!
Але також закликаємо Вас завжди пам`ятати елементарні правила безпеки, щоб літній відпочинок не був зіпсований:
- Гуляти й гратися можна в місцях, які призначені для цього.
- Небезпечними для ігор можуть бути сходи, підвали, горища, будівельні майданчики, ліфти.
- Під час ігор у небезпечних місцях можна одержати травми й каліцтва різного ступеня тяжкості.
- Під час ігор не варто демонструвати свою хоробрість одноліткам, стрибаючи з великої висоти, пірнаючи з крутих схилів на велику глибину, здираючись якнайвище на дерева.
- Під час літнього відпочинку слід поводитися так, щоб не мати дорікань із боку дорослих.
- Під час канікул слід, як і раніше, дотримуватися правил техніки пожежної безпеки.
- Не можна брати в руки незнайомі предмети, кидати їх у вогонь, гратися ними. Найкраще повідомити про місце їхнього знаходження дорослим.
- Під час відпочинку на узбережжі слід обов'язково дотримуватися правил поведінки на воді й поблизу неї.
- Одяг та взуття для відпочинку слід вибирати згідно із сезоном.
- Після контакту зі свійськими тваринами слід добре вимити руки з милом.
Гарних вам канікул!

Пам'ятка батькам на літні канікули.

Нагадуємо Вам, що Ви несете особисту відповідальність за життя і здоров’я своїх дітей під час літніх канікул. Не залишайте дітей без нагляду старших у період літнього відпочинку.
Шановні батьки!
Перебуваючи на літніх канікулах, Ваші діти повинні дотримуватись правил безпеки життєдіяльності і пам’ятати:
- про правила дорожнього руху; - про правила пожежної безпеки;
- про безпечне поводження з електропобутовими і газовими приладами;
- про безпечне поводження з петардами; - про безпечне поводження біля відкритих водойм і на воді;
- про шкідливість тривалого перебування на сонці;
- про шкідливість алкоголю, паління та вживання наркотичних і психотропних речовин; - про безпеку перебування в місцях можливих обвалів (яри, кар’єри, глинища);
- про необхідність слухатися батьків, учителів, вихователів і виконувати їхні розпорядження;
- про небезпеку укусів диких та свійських тварин; - про правила поведінки в громадських місцях; - про обережність на залізниці; - про дотримування правил безпечної поведінки під час грози;
- розпалювати вогнища біля будівель в населених пунктах, у лісах і лісосмугах (особливо хвойних), поблизу полів хлібних злаків;
- про необхідність дотримуватися техніки безпеки під час проведення екскурсій, походів, культпоходів. Категорично забороняється: - вживати в їжу гриби і невідомі ягоди; - брати в руки отрутохімікати; - гратися гострими і небезпечними предметами;
Дотримання учнями елементарних вимог безпеки життєдіяльності під час канікул принесе тільки радість і задоволення від літнього відпочинку.
- проводити дитячі ігри і розваги поблизу повітряних ліній електропередач; - користуватися вогнепальною зброєю (самопалами); - знаходитись біля водойм і на воді без нагляду дорослих. Шановні батьки!
Пам'ятайте, що літні канікули для дітей - це можливість набратися свіжих сил, оздоровитися, закріпити набуті знання і використовувати їх у домашніх умовах. Звертаємо увагу на організацію відпочинку Вашої дитини під час канікул. Приділяйте, будь ласка, більше уваги своїй дитині. Залучайте до виконання домашніх обов’язків. Тримайте під контролем проведення дозвілля сина (доньки) за межами дому у вечірній час.















Привіт! Я дуже скучав!

Цього тижня ми разом будемо готуватись до літа та літніх канікул.

Бажаю успіхів! Твій Котик Мурчик!)

Обирай урок та натискай на кнопку


Безпека життєдіяльності під час літніх канікул



 

 

                               Дорогі батьки учнів!

                                                  Лист,
 який я хотіла би надіслати 
всім батькам в період карантину
Саме його надіслала батькам 
директорка британської школи:

         "Тепер вам треба займати своіх дітей різними заняттями . У вас в планах години навчання, включно з онлайн активностями, науковими експериментами і читанням книжок. Але є одне але...

  1. Наші діти теж злякані, як і ми зараз. Вони не тільки чують все, що навколо відбувається, але й відчувають нашу постійну тривогу. Вони ніколи раніше такого не відчували і не бачили. І хоч ідея не ходити в школу місяць звучить класно, вони напевно уявляють собі літні канікули, а не реальність із ув‘язнення вдома, не зустрічаючись із друзям.
    В наступні тижні ви помітите зміни в поведінці дітей. Тривогу, злість, протести, через те, що вони не можуть жити нормальним життям. Вони будуть суперечити, виносити мозок і бунтувати весь цей час. Це нормальна і очікувана поведінка в таких умовах.
    Все, що дітям зараз потрібно - комфорт і любов. Відчути, що все налагодиться і буде в порядку. Значить в такі моменти забувайте про графік і навчання, залізьте під ковдру і поваляйтесь разом, пообнімайтесь. Почніть читати якусь книжку разом, як родина. Спечіть печиво чи намалюйте картинку.
    Не переживайте, що діти відстануть від програми. Всі діти зараз в одному човні і врешті буде все ок. Коли ми повернемось у класи, то ми все відкоригуємо і надолужимо в тому місці, де вони зупинились. Наші вчителі в цьому експерти! Не воюйте з дітьми через те, що вони не хочуть робити математику! Не зривайтесь на дітей через те, що вони не дотримуються графіка. Не карайте двома година навчання якщо вони сперечаються.
    Все, що я хочу вам сказати: врешті психіка вашоі дитини в цій ситуації набагато важливіша за їі академічні знання. І те, як вони почуватимуться в цей час, залишиться з ними на все життя в пам‘яті. Зважайте на це щодня»  
  2. Наші діти теж злякані, як і ми зараз. Вони не тільки чують все, що навколо відбувається, але й відчувають нашу постійну тривогу. Вони ніколи раніше такого не відчували і не бачили. І хоч ідея не ходити в школу місяць звучить класно, вони напевно уявляють собі літні канікули, а не реальність із ув‘язнення вдома, не зустрічаючись із друзям.
  3. В наступні тижні ви помітите зміни в поведінці дітей. Тривогу, злість, протести, через те, що вони не можуть жити нормальним життям. Вони будуть суперечити, виносити мозок і бунтувати весь цей час. Це нормальна і очікувана поведінка в таких умовах.
  4. Все, що дітям зараз потрібно - комфорт і любов. Відчути, що все налагодиться і буде в порядку. Значить в такі моменти забувайте про графік і навчання, залізьте під ковдру і поваляйтесь разом, пообнімайтесь. Почніть читати якусь книжку разом, як родина. Спечіть печиво чи намалюйте картинку.
  5. Не переживайте, що діти відстануть від програми. Всі діти зараз в одному човні і врешті буде все ок. Коли ми повернемось у класи, то ми все відкоригуємо і надолужимо в тому місці, де вони зупинились. Наші вчителі в цьому експерти! Не воюйте з дітьми через те, що вони не хочуть робити математику! Не зривайтесь на дітей через те, що вони не дотримуються графіка. Не карайте двома година навчання якщо вони сперечаються.
  6. Все, що я хочу вам сказати: врешті психіка вашоі дитини в цій ситуації набагато важливіша за їі академічні знання. І те, як вони почуватимуться в цей час, залишиться з ними на все життя в пам‘яті. Зважайте на це щодня»  

Як організувати навчання дитини під час карантину (10 порад батькам)

  1. Сімейна нарада
Планування і організація – важливі складові успіху домашньої освіти під час карантину. Якщо ви хочете, щоб навчання пройшло успішно, зберіть всю сім’ю за одним столом і проговоріть, як тепер зміниться ваше життя.
Поговоріть з дітьми про нові правила і донесіть до них думку, що, незважаючи на те,що вони тепер сидять вдома, вони все одно будуть отримувати домашні завдання, які необхідно виконувати вчасно.
  1. Розробіть розклад
Важливо створити розклад, який буде включати в себе навчання, прийоми їжі, домашні справи та інші заняття.
Підключіть до створення розкладу дітей – їм буде простіше дотримуватися його, якщо вони приймали участь у його створені.
  1. Зверніться до школи за підтримкою
Зверніться до школи вашої дитини, яким чином вони готові вам допомогти: це стосується шкільної програми, онлайн-платформ і доступних ресурсів.
Поспілкуйтеся з учителем вашої дитини і дізнайтеся, чого конкретно від неї очікують з точки зору виконання завдань і шкільної роботи на час карантину.
  1. Створіть дітям відповідне освітнє середовища
Не забувайте про те, що кожна дитина має різні здібні до навчання і концентрації, і кожен буде відчувати себе комфортніше в різних умовах.
Допоможіть їм створити власний робочий простір: за обіднім столом, у власному ліжку або в затишному кріслі у вітальні.
І не забувайте про те, що іноді зміна локації більше підходить дітям, які звикли переходити з одного класу в інший з кожним наступним уроком.
  1. Не бійтеся запропонувати «хабар»
Деякі школярі мотивують себе самі, а деяким потрібно ввести додаткову умову, наприклад: «Тобі потрібно зробити одне, перш ніж ти зможеш зробити друге».
Обмінюйте зроблені уроки на час, проведений перед телевізором або за відеоіграми, однак запам’ятайте, що правила повинні бути прозорими і чіткими, щоб діти ясно розуміли, що їм потрібно зробити для того, щоб отримати певну нагороду.
Для дітей молодшого віку, рекомендуємо, записати всі справи на день і викреслювати їх у міру виконання, щоб діти могли спостерігати за своїм прогресом (метод «Чиста дошка»).
  1. Робіть перерви
Протягом звичайного шкільного дня у ваших дітей є можливість перепочити – перерва. Не забувайте дозволяти їм робити такі ж перерви, коли вони займаються вдома.
  1. Дайте дітям владу
Якщо подумати, зовсім неважливо, в якому порядку діти будуть виконувати завдання і робити домашню роботу. Необхідно надати їм можливість самим вибирати порядок роботи і терміни її виконання.
Просто візьміть аркуш паперу і запишіть на ньому всі завдання на сьогодні. Дозвольте дітям самим виконати завдання з цього списку в будь-якому зручному для них порядку, викреслюючи ті, які вже готові.
  1. Обговоріть зроблене
Важливі короткі заключні зустрічі, які варто проводити з дітьми в кінці кожного навчального дня.
Обговоріть питання, які у них виникли, відмітьте прогрес у навчанні.
  1. Похваліть дітей та себе
Ви опинилися в незнайомій ситуації,  ваш «шкільний день» не буде ідеальним, і це нормально. Просто пам’ятайте, що і ви, і ваші діти адаптуються до чогось абсолютно нового, тому вас неминуче чекають труднощі .
Карантин – це важкий стрес для всіх. Невизначеність, страх за власне здоров’я, хвилювання за близьких, напружена обстановка на роботі, а ще й закриття шкіл – це стрес для кого завгодно. Знайдіть можливість похвалити дітей та себе у цій ситуації.
  1. Відпочивати та веселитись
Не звинувачуйте себе за те, що щось не вдалося. Станьте однією командою, прислухайтеся один до одного і не забувайте відпочивати і веселитися.   
Виховуємо гігієнічні навички у дітей

        Правила особистої гігієни



 Карантиноправила


    59 ІГОР З ДІТЬМИ ВІД СВІТЛАНИ РОЙЗ
Психологиня Светлана Ройз опублікувала добірку ігор з дітьми 3-8 років - для різних каналів сприйняття. Вона підкреслює, що гра - це завжди і розвиток, і терапія, і адаптація. Але сучасне покоління дітей не отримує тієї кількості стимулів в різних каналах сприйняття, яке було б важливим і доцільним. У них перестимульований візуальний канал, решта - часто недостимульовані. І різноманітні ігри - це сенсорна інтеграція.
Тож, коли як не зараз, стимулювати різні канали сприйняття дітей😉

👀 Візуальний канал (НЕ гаджети):

* Роздруківки розмальовок та книжки-розмальовки.

* Малювати мандали.

* Малювання одночасно на одному аркуші.

* Малювання зубною щіткою.

* Малювання долонями (ставити відбитки пальців і домальовувати деталі).

* Малювання з закритими очима.

* Викладання малюнків нитками.

* Робити ангелів з макаронів.

* Робити іграшки з втулок від туалетного паперу.

* Дітям різного віку подобається «відривні аплікації» - спочатку на дрібні шматочки руками рветься або кольоровий папір, або листки з журналів, потім з уривків робиться колаж.

* Кожен день тижня назвати «своїм кольором» - наприклад, понеділок - червоний, вівторок - помаранчевий, середа - жовтий і т.д. за кольорами веселки. Кожен день надягати одяг або якусь деталь одягу певного кольору, спробувати знайти продукти такого кольору, або - час від часу кричати - наприклад, «червоний» - і потрібно швидко доторкнутися до предмета цього кольору.

👄 Вербальний канал

* Вчити кожен день одне нове слово на іноземній мові

(З цього ж слова, написаного багато разів - можна зробити малюнок.)

* З букв одного слова складати інші слова (наприклад з букв слова трансформатор - можна придумати - торт, трон, рот, форма та ін.)

* Гра "телеграма" - на кожну букву загаданого слова придумати слово, так щоб вийшло речення (наприклад, СЛОН - суворий лікар обіймає нас 

* Співати.

* Говорити скоромовки.

* Ми з донькою граємо у «вгадай предмет» (частина тіла, транспорт...) ставлячи питання, на які можна відповісти тільки «так» або «ні».

🙌 Тактильний

* Ігри з кінетичним піском (у нас є "розкопки динозаврів - промислова гра з формочками - динозаврів, раніше дочка грала в пасочки, зараз - я ховаю в пісок "скарби", дитя відкопує).

* Лотки з крупами, в яких можна писати, малювати, ховати предмети (навіть дітям 8-9 років це подобається).

* Ігри з водою - наприклад, запускати, кораблики по воді, переміщати їх диханням.

* Домашні басейни з кульками.

* Дізнаватися предмети на дотик (цю гру люблять і дорослі діти. Можна пропонувати розрізняти продукти на смак, спеції і продукти - за ароматом.

👂 Аудіальний

* Слухати тишу (моя улюблена гра )).

* Закрити очі і розрізнити якомога більше звуків.

* Написати букву р - в рядок від зовсім маленької до величезної. А в іншому рядку від величезної до маленької. Просити дитину, щоб вимовляла звук - підвищуючи гучність (чим менше буква, тим тихіше голос).

* З закритими очима вгадувати, по якому предмету вдарили (ложкою, олівцем ...).

🧠 Просторове сприйняття, концентрація, 3D (такі ігри стимулюють і розвиток часток мозку, пов'язаних з математичними здібностями, критичним мисленням).

* Змійка (доньці подарували гру з мого дитинства - дуже їй подобається, я знайшла в інтернеті схеми нових фігур).

* Магнітний конструктор.

* Мозаїка, яку потім можна прасувати праскою і виходять підставки під чашки.

* Орігамі.

* Джанга.

* Мікадо (можна замість промислових «паличок» використовувати олівці, ложки ...).

* Шашки, шахи, доміно.

* Пазли.

* Можна вчити дітей пришивати ґудзики, вишивати, в'язати, плести макраме.

* Запускаємо дзиги, спостерігаємо за їх кружлянням.

* Домашній квест, пошуки скарбів.

* Переміщатися по кімнаті з закритими очима, орієнтуючись тільки на команди партнера по грі (можна говорити - вправо, вліво, прямо ... а можна мовчки - торкаючись до правого, лівого плеча, спини).

🗣 "Оральний праксис" і "ігри з диханням"

* Мильні бульбашки.

* Аеробол - дуємо на обгортки з-під цукерок (або передаючи один одному, або, "задуваючи" голи).

* Задуваємо свічки.

* Намагатися підтримувати в повітрі легкий предмет, наприклад, перо.

* Разом співати.

* Через широкі коктейльні трубочки дути на кульку з паперу - потрапляти нею в «яблучко».

👨‍👩‍👧‍👦 Соціальні ігри

* Рольові ігри з ляльками та іграшками, домашній театр.

* Тіньовий театр.

* Можна разом займатися кулінарією, грати в ресторан (це добре допомагає, коли потрібно швидко приготувати обід, посадити дитину за малюванням меню 

* Варити разом шоколад.

* Робити міні-спектаклі, записувати їх на камеру телефону. (Ми по казкам і малюнкам доньки іноді робимо фільми.)

* Робити будиночок з подушок і пледів - ходити в гості 

* "Зустріти" дітей з друзями - в zoom, чаті Вайбера та ін.

* Оркестр (інструменти - все, що видає звук в будинку).

🏃‍♀️🏃‍♂️ Рух:

* Твістер.

* Пальчиковий твістер.

* Стрибки на кулі-стрибунці (Замість батута - стрибки на дозволеній подушці 

* Хованки.

* Битва подушками.

* Битва кульками.

* Коли ми обмежені в русі - дочка особливо любить настільний (наліжковий  футбол.

* Ми часто з донькою танцюємо «різні настрої». (Якщо зовсім мало місця, можна ниткою викласти кордони «танцполу» і ввести додаткове правило - за них не виходити).
Важливо пам'ятати, що діти до 6 років прагнуть грати в «егоцентричні» гри - за своїми правилами. Але коли ми їм пропонуємо гру з встановленими правилами - це готує їх до «дорослого життя» з дотриманням певних норм (це профілактика «соціальної депривації»).
Веселого дорослішання і сил всім батькам🙃🙃🙃

На допомогу батькам!!!!!
Віртуальна школа "Ранок"








 

 







               





Немає коментарів:

Дописати коментар