"Лідер в мені"

Формування лідерської компетентності учнів  початкових класів .

Проєкт "ВЕСЕЛИЙ ВУЛИК"

У розробці проєкту використаний авторський матеріал із  сайту «Розумний вулик» вчителя Олени Карпицької.

Формувальне оцінювання багатьом із нас додає багато складнощів у процесі реалізації, доборі ідей для його втілення, якості залучення в освітній процес. У нашому"Веселому вулику"   ідеї для формувального оцінювання , вмотивованого ситуаційного навчання та ефективної рефлексії.

Цей довготривалий проєкт,   стане натхненником, контролером освіти та помічником у формуванні відповідальності та самосвідомості. Це складно і цікаво водночас. Для успішного старту нам знадобилося кілька тижнів (саме за цей період учні навчилися заповнювати сторінки аркуша відповідальності відповідально)) (вибачте за тавтологію).

 В щоденник ми вклеюємо аркуш для самооцінювання.

На цьому аркуші є можливість самостійно оцінювати свої успіхи щодо сприйняття інформації уроку:

0 балів - не розуміють інформацію уроку

1 бал - інформація зрозуміла, але потребує додаткової практики

2 бали - учень впорався із задачами уроку.

 Можна купити 1 день без домашнього завдання.

Один в одного можна купити вироби.


Можна оцінити формат виконання домашнього завдання

1 бал, якщо виконано,

 +1 бал, якщо виконано без сторонньої допомоги (це привчає діток до самостійності, нам це було дуже потрібно).

Можна оцінити та водночас відстежувати виконання технології "Щоденні 3" та "Щоденні 5", за що дається по 1 балу за кожен критерій та +1 бал за перевиконання норми.

Заробити бали можна, відвідавши гуртки та виконуючи домашні обов'язки.

Усі підрахунки діти роблять самостійно. Залежно від кількості балів наклеюю до спеціальної сторінки щоденника медунці.

 У мене приблизно так:

0-59 балів -  0 медунців;

60-79 балів - 1 медунець;

80-109 балів - 2 медунці;

110-139 балів - 3 медунці;

140-169 балів - 4 медунці.

Заробити медунці складно, але результат виправдовує зусилля.

Підводимо підсумки у кінці тижня. 

Підтримуємо ідею медової школи, тому вся атрибутика має зображення нашого головного героя - Медка.

Деякі ідеї для заохочень: 

Ваучер на звільнення від виконання домашнього завдання

У кінці тижня учень обирає, від скількох уроків він хоче отримати звільнення. Записи на ваучері робить тільки вчитель, вказуючи дату уроку, його назву, підтверджуючи покупку підписом.

 Дітям потрібно постійно нагадувати про відповідальність і така мотивація, на жаль, діє не на всіх учнів. Дуже прикро, але навіть подібне розмаїття цікавинок не дає стовітсоткового зацікавлення.

 








Урок - дослідження "Що приховує яблуко"












Наші  творчі доробки
Всесвітній  День доброти

Книжечка - розкладка
"Мої помічники -органи чуття"


"Служба новин" 3 класу
Сторюємо допис у газету "Життя чумаків"



Сторюємо малюнковий блог з власними дописами "Хобі моє та моїх друзів."



А ще презентували колекціі паперу.






Його дума,його слава,не вмре,не загине!












                                   Наші лідери - переможці:











Шкільні проекти
« Подаруй іграшку дитячому будинку.»



«Насильству -ні»


Вправи на розвиток креативності

З метою реалізації проблеми на конкурсі "Вчитель року - 2016" проведено відкритий урок


Урок з використанням теорії розв’язання винахідницьких завдань.
Казки народів Європи
Виноградар і змія. Болгарська народна казка



Тема. Зробиш добро – не кайся, вдієш лихо – начувайся.

 Дослідницький проект

"Як тварини готуються до зими"











Дуже любимо працювати над навчальними проектами, тому вирішили  організувати  свято для зимуючих птахів.



























































Мої учні прийняли участь у
 Міжнародному  конкурсі еколого-валеологічної спрямованості.


Конкурс спрямований на пропаганду та упровадження здорового способу життя, виховання гармонійно розвиненої особистості та проходить під гаслом

«Вода – джерело життя».

I. МЕТА КОНКУРСУ:
Загальна мета: впровадження здорового та екологічного способу життя.
Конкретні цілі:
• розширити знання про проблему забруднення води і її надмірного споживання
людиною,
• сприяння вживанню чистої води в протилежність солодким та забарвленим
напоям,
• розуміння значення чистої води для життя живої природи,
• усвідомлення необхідності захисту якості та економії води,
• ознайомлення з наслідками подальшого забруднення води на нашій планеті,
• розвиток навичок логічного і творчого мислення,
• удосконалення здібності обговорювати тему в різних формах творчого
самовираження,
• розвиток здібностей розв'язання проблемних завдань та творчого мислення,
• підтримка всебічних здібностей дітей, створення умов для розвитку інтересів,
• впровадження використання інформаційних технологій в засвоєнні та
обробітку знань,
• підвищення дитячої віри в свої можливості,
• заохочення дітей до здорового суперництва,
• підвищення активності шкіл у навчальному процесі

Номінація 
Вірш «Розмова з краплею води" 

Учень 2 класу Коваленко Єгор

Я раз спитав Краплину:
«А де ж твоя родина?»
Та з радістю відповіла мені:
«В природі, в ру́хові води!»
Забрався я в Краплинку.
І хутко в хмари линув,
А в небесах сніжинки
Танцюють в одежинках.
Із хмар спустилися на ниви
Сніжинками, краплинками
Й напоїли землю всю
До жодної стеблинки.
В пору зимову, загадкову
З туманом піднялися вгору,
І ніжно мовила Краплина:
«То все була моя родина!»

Вірш учениці 2 класу Черненко Вікторії

Крапля водиці у чашечку впала.
Я довго дивилась і запитала:
«Корисніша чиста, чи солодка із газом водиця?»
Хоч кольору, запаху й смаку не маю,
Та користі більше в мені, запевняю!
Капелька – краплинка,
крапа з краника водичка.
Умивають усі личка, бо прозора і смачна,
І корисная вона.



Ура ! Ми переможці.
Учень 2 класу Коваленко Єгор 
зайняв 1 місце в районному етапі  
Міжнародного   конкурсу еколого-валеологічної спрямованості.



«Вода – джерело життя».






З метою реалізації проблеми лідерства
проведено відкритий урок .


Інтегрований урок - роздум  з читання та  основ здоров’я.
Тема.    Людяність,вдячність ,співчуття.
                Практична робота .
               Подарунок для друга в інвалідному візку.
               В.Сухомлинський « Горбатенька дівчинка»

Мета : розширити уявлення дітей про добрі та погані звички: довести учням необхідність гуманного ставлення до хворих і людей з особливими потребами;вчити працювати в групі, появляючи лідерські якості; виховувати гуманність, людяність, доброту, милосердя,вміння  висловлювати співчуття , надавати допомогу людям, які цього потребують .

Обладнання: презентація», картинки сердечок, написи людських чеснот,дитячі малюнки для  створення колажу «Мої захоплення»




























Немає коментарів:

Дописати коментар