У розробці проєкту використаний авторський
матеріал із сайту «Розумний вулик»
вчителя Олени Карпицької. Формувальне оцінювання багатьом із нас додає багато складнощів у процесі
реалізації, доборі ідей для його втілення, якості залучення в освітній
процес. У нашому"Веселому вулику" ідеї для формувального оцінювання , вмотивованого ситуаційного навчання та ефективної
рефлексії. Цей довготривалий проєкт, стане натхненником, контролером освіти та помічником у формуванні
відповідальності та самосвідомості. Це складно і цікаво водночас. Для
успішного старту нам знадобилося кілька тижнів (саме за цей період учні
навчилися заповнювати сторінки аркуша відповідальності відповідально))
(вибачте за тавтологію). В щоденник ми вклеюємо аркуш для самооцінювання. |
На цьому
аркуші є можливість самостійно оцінювати свої успіхи щодо сприйняття
інформації уроку:
0 балів - не
розуміють інформацію уроку
1 бал -
інформація зрозуміла, але потребує додаткової практики
2 бали -
учень впорався із задачами уроку.
Можна купити
1 день без домашнього завдання.
Один в одного можна купити вироби.
Можна
оцінити формат виконання домашнього завдання:
1 бал, якщо
виконано,
+1 бал, якщо виконано без сторонньої
допомоги (це привчає діток до самостійності, нам це було дуже потрібно).
Можна оцінити
та водночас відстежувати виконання технології "Щоденні 3" та
"Щоденні 5", за що дається по 1 балу за кожен критерій та +1 бал за
перевиконання норми.
Заробити бали
можна, відвідавши гуртки та виконуючи домашні обов'язки.
Усі підрахунки діти роблять самостійно. Залежно від кількості балів наклеюю до спеціальної сторінки щоденника медунці.
У мене приблизно так:
0-59 балів
- 0 медунців;
60-79 балів -
1 медунець;
80-109 балів
- 2 медунці;
110-139 балів
- 3 медунці;
140-169 балів
- 4 медунці.
Заробити
медунці складно, але результат виправдовує зусилля.
Підводимо підсумки у кінці тижня.
Підтримуємо
ідею медової школи, тому вся атрибутика має зображення нашого головного героя -
Медка.
Деякі ідеї для заохочень:
Ваучер на звільнення від виконання домашнього завдання
У кінці тижня учень обирає, від скількох уроків він хоче отримати звільнення. Записи
на ваучері робить тільки вчитель, вказуючи дату уроку, його назву,
підтверджуючи покупку підписом.
Дітям потрібно постійно нагадувати про відповідальність і така мотивація, на жаль, діє не на всіх учнів. Дуже прикро, але навіть подібне розмаїття цікавинок не дає стовітсоткового зацікавлення.
Вправи на розвиток креативності
З метою реалізації проблеми на конкурсі "Вчитель року - 2016" проведено відкритий урок
"Як тварини готуються до зими"
Учень 2 класу Коваленко Єгор
зайняв 1 місце в районному етапі
Міжнародного конкурсу еколого-валеологічної спрямованості.
проведено відкритий урок .
Немає коментарів:
Дописати коментар