понеділок, 22 лютого 2021 р.

2 клас

День вишиванки

















































Тижден безпеки дорожнього руху 







Вивчаємо таблицю множення







День Пам/яті та примирення








Малюємо портрет мами.
До дня Матері.



















Вивчаємо Всесвіт









26 квітня - день Чорнобильської трагедії.
Акція "Запали свічку пам"яті"









7 квітня- всесвітній  День здоров"я









12 квітня - День космонавтики







Прогулянка







Дерево мого роду 





22 квітня -День землі
 







Спробуємо професію гончара.
Вироби із солоного тіста.






Презентували колекції паперу.






















Створюємо малюнковий блог 

"Улюблене хобі моє та моїх  друзів"






























Український  віночок, зроблений на уроках образотворчого мистецтва разом з учителем Черненко Т. С.















День народження Тараса Шевченка




Прогулянка








Свято 8 Березня


















Мій рідний край









































День рідної мови





                               Свято Валентина


Відпочиваємо!!









 















                                 Кожна дитина неповторна, як квіточка 

 

Квіточка"Мої права" 













Розмальовки про дружбу 



SMS  другу



 


         

Немає коментарів:

Дописати коментар